Jag bara älskar Rolands röst!

2009-05-22 @ 20:36:49
                                                      Modell: Åse
                                                      Foto: Therese


Vänster, vänster, vänster! Så låter det på balträningarna och alla försöker förbrilt att komma till sin plats, sätta stegen och hålla takten. Det börjar faktiskt se riktigt bra ut. Kom hem för en stund sen från ett par timmars övande. Jag börjar helt ärligt att bli nervös! Hur känner då de som ska dansa?! Fjärilar i magen någon?
Det skulle inte förvåna mig om något skulle gå fel. Men annars så har de här balträningarna varit ganska kul. Alfred är alltid rolig och har  inte han något vättigt att säga så kan man ju alltid lyssna på Roland eller kolla på den otroligt, fabulösa, vackra, enastående, gudomliga dansen. Som kommer vara extra fin imorgon när alla har klänningar på sig.

Imorgon gäller det och jag är inte ett dugg förberedd, men det ska väl gå bra. Kanske är dags för mig att bestämma vad jag ska ha på mig. Önska mig lycka till imorgon!!

Ha en fin dag!!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha det var ju bra:D

2009-05-22 @ 20:42:01
URL: http://sofieoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0