Jagkommerintepånågonrubrik

2009-05-25 @ 11:57:28

Just nu är det häng i datasalen. Ingen idrott för mig och Ina av olika anledningar. Har precis haft körlektion och det gick förvånansvärt bra för att vara jag. Muy bien Paulina! Kanske får du ditt efterlängtade körkort till sommaren endå? Håll en tumme eller två för mig, snälla. 

Snart blir det till att utföra ytterligare en hemsk muntlig redovisning, på engelska denna gång. Filosofin gick väl helt okej förut med tanke på att vi inte hade någon som helst planering. Vi skulle egentligen ha läst 70 sidor tills någon dag nu snart, men en halv fick räcka för min del. Förövrigt ska två megafeta arbeten vara inlämnade i morgon. Är en bit på vägen men min nyhetsartikel går för närvarande rakt åt helvete. Men okej. Det löser sig?

Tror att det bara är 15 dagar kvar till den 10 Juni, alltså skolavslutninen.

JAG/VI KOMMER KANSKE ÖVERLEVA TROTS ALLT? KANSKE? ELLER? TROR NI INTE?


/P.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0