Klagomuren

2009-05-06 @ 16:12:32Idag har det regnat en hel del, då blir man blöt och det är jävligt tråkigt. Cyklade fort som ett as hem från skolan förut. Sen trodde jag att jag inte skulle behöva gå ut och bli mer blöt idag. Men då säger mamma att hon inte kan skjutsa ner mig till stan, när jag ska fota My (som jag intervjuade) vid halv fem. Så snart måste jag ge mig ut i det där helvetes jävla regnet igen och bli ännu blötare. För att inte tala om att jag måste cykla hem en kvart senare och bli blötare än någonsin. Snälla, tyck synd om mig! Blir inte ett dugg bättre av att jag är på piss-humör just nu och vill helst av allt bara sitta här och plugga tills halv sju när jag ska åka med Farsanfarsan och kolla på fotboll. ÅH! Nu måste jag dra...



Lägger upp en bild på monster-Paulina, för att lätta upp stämningen lite!
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: P.

JAG TYCKER SYND OM DIG! och tack för bilden;) hihu.

2009-05-07 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0