Lasagne a la Ina

2009-05-07 @ 17:56:25Hej alla sköningar!
Idag är det torsdag och med det menas matdag för Inas skull här hemma i huset. Tyckte att det var dags att jag börjar hjälpa till med maten här hemma, jag är ju faktiskt 17. Det står lasagne på menyn idag och jag står faktiskt nu och väntar på att den ska puttra klart. För, mästerkock som jag är, så vet jag att köttfärssås ska göra det ett tag för att bli extra god.

Och som ni vet så fyller Cicci år idag och man blir själv jäkla sugen på att fylla 18! Imorn blir det utgång för henne, Therese och Åse, och jag skulle mer än gärna följa med dem. Men som sagt, jag får vänta. Och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge som man brukar säga, för jag kommer nämligen fylla år när vi är nere på Kos. Då blir det party vill jag lova :)

Nähäpp, nu tycker jag att köttfärssåsen har puttrat tillräckligt, så nu blir det mat till mamsen och mej och sen ska jag ner och hämta ett hm-paket.

Ha det bra så länge!

Au revoir!

/Ina♥
Mat-Ina Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0