Min helg

2009-05-10 @ 20:26:38

Halloj!
Tänkte som alla andra göra en lite helgresume. I fredags kom Elias hit och vi behövde inte sakna varandra mer. Vi tog det rätt lugnt och kikade på Talang 2009 innan vi somnade. Nästa morgon blev det tidig uppstigning eftersom att det var min kusins tur att konfirmeras. Vi kom dit, hälsade på alla släktingar och sen drog vi till kyrkan där de söta små konfirmanderna med sina kåpor befann sig. Konfirmationen såg ut som alla andra, man sjöng, bad och de lovade att vara Gud trogen. Efter 1,5 timme var det klart och vi drog tillbaka till bonnagården igen (de är riktiga bönder) och fikade. Min moster är en hejare på att baka vill jag lova. Under fikat kom jag med den briljanta iden att vi kunde stanna till på Skopunkten i Linköping på vägen hem, och jag tror mamma blev riktigt sugen hon också så vi smet iväg ganska snabbt efter fikat. Där köpte jag två par skor, ett par för fest och ett par vanliga sandaler till i sommar, Perfecto. När vi kom hem fortsatte vi i samma onyttiga spår och köpte pizza.

Idag har vi suttit ute en hel del, var faktiskt skönt när det inte blåste. Har handlat fika och mat inför paddlingen imorn och missade såklart den årliga dansuppvisningen, dåligt Ina, dåligt. (Du kan få en kaka av mig imorn Pausan). Elias åkte hem runt fyra, det kändes inte så jobbigt den här gången heller eftersom att vi ses på fredag. Då drar vi ju till Stockholm med media-klassen! Frizon är nominerad till Lilla journalistpriset, det ni!

Så var det med det. Det blev ett lite längre inlägg istället för flera stycken den här helgen, hoppas ni orkar mä´t.
Ha det bra! Ses imorn mina paddlarkompanjoner!

Adiós amigos

/ Ina♥



De söta små konfirmanderna.
Klicka på bilderna för att få dem större.



Skor för party och sandaler man kan ha till allt.

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

De klackisarna var riktigt snygga! :)

2009-05-10 @ 20:47:39
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0