Nu är det faktiskt min tur!

2009-05-04 @ 19:07:59Okeej, jag har inte skrivit så mycket som de andra, så ska nu dra mitt strå för denna blogg jag med.
Kanske borde göra som de flesta och presentera mig själv. Inte för jag riktigt vet vad jag borde skriva, men jag heter iallafall Therese och bor i vimmerby. Det är jag som förtillfället har fixat med bloggens design, Hoppas alla tycker den är fin?! :)
Jag är en glad tjej, för det mesta iallafall, alla har väl sina dåliga dagar. Det bästa som finns är att vara med mina nära och kära. Jag är den fjärde av medianerna alltså av oss som går tvåan på media! Trivs superbra och varje dag bjuder på ett skratt, vare sig man vill eller inte!!

Vad ska man mer säga, joo snart är det sommarlov och då jobbar jag på alv och steker våfflor så flottet yr! Sen bär det av till KOS med tjejerna. Längtar som en minigris så att säga!! Det är inte långt kvar nu och lite svårt att förstå. Det är ju faktiskt vår första resa helt själva. Jag kämparäven för att få körkort så snart som möjligt och hoppas att allt går vägen!!
Tack för mig, nu ska jag plugga som ett as! Skolavslutning nu, tack!!

Ha en bra kväll!!


Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paulina

SLUTA PLUGGA JAG VILL INTE FÅ ÅNGEST!

2009-05-04 @ 19:31:38
Postat av: August

Du fick alltså jobb ändå? Kanske kommer och köper en våffla!

2009-05-04 @ 22:48:57
Postat av: therese

Jaa de fick ett avhopp som jag fick då :) Jaa det tycker jag!!

2009-05-05 @ 11:20:59
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Jenny

I år ska vi försöka tajma att gå på ALV när du jobbar då. Lyckades ju inte så jättebra förra året. :)



Jag gillar designen. Du är grym.



Kram Jenny

2009-05-06 @ 12:57:26
URL: http://jennybabylon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0