Party party!

2009-05-30 @ 21:59:51

Som Cicci skrev i tidigare inlägg var det verkligen jätteroligt i öltältet igår. Det lär vara det roligaste jag gjort på länge, tror jag. Var faktiskt lite sugen på att gå ut idag med, men tänkte att jag kanske skulle bli besviken då eftersom det var så roligt igår. Vi dansade i ett, från klockan nio till två på natten, i princip. Snacka om att man var lite trött i benen efter. Till en början kände vi oss ganska små där, men ju mer klockan blev desto fler i vår ålder :) min syster sa att det blev slutsålt med. de tog in 1500 pers. det var sjuk mycket folk. undrar om det är lika många ikväll?

Något som inte borde vara tillåtet på dansgolv är klackskor och dricka. Man blir trampad hela tiden, så fötterna blir blåa och ömma. Drickat kan de oftast inte dansa med utan att spilla på någon. Någon idiot kastade upp öl när vi dansade. inte så fräscht! Vi var nyktrast på stället, men ack så modiga. Vi fick igång andra att börja dansa, när dansgolvet var tomt. Grymt stolt över mig själv som vågade dansa. Jag som skäms i vanliga fall, även när det är mycket folk. Och detta gång var vi först ensamma på dansgolvet.

Här kommer lite bilder från kvällen!



Min systers pojkvän, och hans band Kompaniet spelade :)


Lifvens spelade, men jag och Cicci väntade på att de skulle sluta spela, så att vi kunde dansa! 

 
Cicci var på partyhumör!


Och jag med! :)





Tack för en sjukt rolig kväll Cicci! Bra att du följde med mig! =)

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åse!! Tack själv...utan dig hade jag aldrig hamnat där. ;)

2009-05-30 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0