Onsdag

2009-05-27 @ 12:36:47Slutade redan vid kvart över elva idag. Nu sitter jag här och ska snart skriva på det extremt jobbiga psykologiarbetet som jag aldrig blir klar med. Det är väldigt några dagar kvar i skolan, men så mycket att göra.

Fick tillbaka min spanskanationella idag. Blev inte ig, men det gick inte bra. Jag är verkligen värdelös på de delarna. Undrar vad jag får för betyg där.

Fick veta igår att mitt engelska betyg, kommer sänka övriga betyget. Det är nämnligen det enda ämnet jag kommer att ha g i. men det känns jävligt surt.

Igår spelade vi match mot Tjust. Vi vann med 6-2, men det gick väldigt dåligt för mig. Tror att det är något fel på mig. Varje jävla match får jag, någon som jag inte vet vad det är, i magen så att jag inte kan stå upprätt eller springa.. det hugger i magen och jag tror inte att det är mjälthugg. ska iaf till skolläkaren imorgon och kolla upp det.. är så trött på att alltid få det.. skolsköterskan visste inte vad det var för något. .. Har fått ont i halsen och mitt knä också. så vi får se hur det blir med de två övriga matcherna vi har denna vecka.

kände att detta inlägg lät ganska negativt.
men nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete

förresten liggen snuttan, vår katt, på stolen bredvid och snarkar :P

Hasta luego!
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0