Paddla sönder mitt huvud, tack

2009-05-11 @ 17:29:58Tjenis penis. Idag har vi som sagt paddlat. Det var helt okej, kul i en timme sen blev jag trött och lite uttråkad. Men det var otroligt skönt när det var över och känns nog i armarna, axlarna, händerna och ryggen imorn. Vilket kanske inte är så jätteuppskattat eftersom att vi har nationellt prov i matte b i fyra timmar! FY FAN för det. Så nu ska jag försöka räkna ett tal eller två. Inte för att det kommer göra någon skillnad, men det kanske känns liiiiiiiite bättre i själen. Hinner nog bara ett förresten, ska åka och träna om en halvtimme och det tar lite tid för min hjärna att räkna. Puss och hej pastej.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0