Paddling och otursdag!

2009-05-11 @ 18:51:08Om man får svära i bloggen skulle jag göra det nu, hur mycket som helst. men jag ska vårda mitt språk. Iaf har min dag efter paddlingen varit hemsk, jag mår som en överkörd padda (illamående, yrsel och trötthet) sedan så går allt åt skogen och jag känner mig mer stressad än någonsin. Jag har inte ork att göra någonting, jag tänker bara att det får gå som det går. Matten har jag inte ens tittat på än idag, vilket jag sa till mig själv igår att jag vara tvungen till.. jaa, den kommer ju gå kanon imorgon.. Sedan har jag fortfarande inte ringt om intervjun, och den måste ske imorgon eller något.. heeelvete!!!
Just nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra och hur jag ska göra det, det får helt enkelt gå som det går...

Ska nog ta och gå ut till pollis lite, han är expert på att trösta en ledsen och sur människa, för han får en alltid på bra humör, den lille busen.. :)

Usch idag är en riktigt klagodag känner jag, men det var skönt att få skriva av sig och låta alla ta del av mina jobbiga problem som jag tror mig vara ensam om...

Det var allt från mig idag //

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina

fin blogg :)

2009-05-12 @ 07:30:23
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0