Sådär ja

2009-05-18 @ 12:55:18Yes! Så var jag äntligen klar med mitt jädrans psykologiarbete som det varit sånt liv om. Krånglet slutade inte efter att jag fått skriva om det, nejdå det fortsatte för att testa mina gränser ordentligt. Aja, orkar inte ens prata om det. Nu är det ivägskickat både till lärare och min kära oponent Therese, och det är huvudsaken.

Så, vad annars? Jo, jag är hemma idag, som de flesta andra medianerna. Eller? Det kanske bara är jag som är hemma. Ni andra kanske är lika flitiga som Cis?

Efter allt ståhej på LIlla Journalistpriset så stannade jag kvar i Stockholm för en helg tillsammans med Elias. Vinkade av medianbussen och stog och väntade på att han skulle hämta mig i minst en halvtimme!! (typ) och jag var jättekissnödig. Undra vad folk tänkte när jag stog där och försökte se oberörd ut när jag var nära att kissa på mig. Han kom iallafall tillslut och hämtade upp mig. Tack!!

På lördagen var vi inne i stan och shoppade lite och Elias tyckte det var lika kul som vanligt. Han ville aldrig därifrån och blev jättesur när jag ville åka hem igen. Killar ni vet.. Blev inte så mycket shopping eftersom att min inkomst inte är av den större sorten. Dyrt shampo och balsam som jag tyvärr måste ha till mitt nötta hår och ett somrigt linne som jag spanade in på Weekday under den korta fönstershoppingen innan vi drog till DN-huset i fredags.

Efter det åkte vi till Elias systers pojkväns nya lägenhet. Elias pappa skulle tapetsera lite och vi drog ut på en biltur. Elias systers pojkvän är nämligen traffikskollärare och Elias ska köra upp imorn(!!) så vi tränade lite. Han var asschyst och jag som satt i baksätet lärde mig massor. Kul var det också :)
Sen var det Eurovison Song Contest på kvällen. Lika tråkigt som vanligt och Svergie sög. Norge också.

Söndagen tillbringade vi framför ett antal körtkortstester eftersom att Elias gör teoriprovet idag. Det blev en massa plugg och lite promenad med foton till mitt fotoprojekt.

Så såg min helg ut.

Lycka till nu Elias!! Bäst för dig att du fixar det där nu så att du kan köra runt på mig i sommar ;) Men jag vet att du fixar det, puss!

Puss på er andra också!

/ Ina♥

(Måste fixa min egna signatur snart..)


Min lilla Asta korvar runt i sanden så att det kastas grus
omkring henne!


Update: Elias klarade teorin! Du är bäst gull!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ida

Therese: hehe hunden är faktiskt liten, men katten sträcker ut sig på bilden och hon ligger mer ihop kurad =)

2009-05-18 @ 14:28:37
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Felicia

roligt :) klarade han teorin?

2009-05-18 @ 18:09:37
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Felicia: Yes! Det gjorde han :D Och du fyller år och gör teori och kör upp imorn Felle, vilken dag :D woho!

2009-05-18 @ 20:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0