ska bara...

2009-05-18 @ 10:32:02Tja Tja ;)

Sitter med uppslaget i skolan, jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Jag kan åka hem vid 11 om jag vill, men det ska jag inte.. jag ska försöka med denna skit och kanske bege mig till köris en sväng sen med, BRA JOBBAT CECILIA!!!

Usch och fy vilket väder, men det är allt lite mysigt att sitta i mediasalen och höra medianarna tjöta om sitt Robinson... :)
fast, lite kul är det ju allt..

Jahopp, nehepp...
borde fortsätta nu, ska bara...efter lite tjat från ett visst håll... slänga upp en Äkta medianbild...
hela gänget samlat + Oscar utanför Expressen och DN huset..mer medianskt kan det inte bli...tror jag inte...
(dock ville tydligen inte Linnea vara delaktig på denna bild, men hon finns där iaf, och det får la räknas)





Ha de gött
/ Cecilia :)

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, när jag läste detta fick jag en känsla av göteborska! xD

2009-05-18 @ 11:12:14
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: linnea

jag ville :D men hann inte sätta mig upp haha, inte så smidigt vettni!

2009-05-18 @ 14:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0