Skönt med en kort vecka!

2009-05-20 @ 18:49:56Ursäkta mitt språk. men spanska nationella gick åt helvete. Förstod ingenting av det som stod i princip. Känns som ig-varning på mig där. Och jag ska läsa spanska steg fem nästa termin, hur ska det gå då!  

Har skrivit klar mitt religionsarbete nu och skickat till vår lärare. Det skulle in senast söndag, så nu slipper jag tänka på det. "Bara" två arbeten kvar nu, och ska försöka bli klar med ett till i helgen. Får i alla fall vara lite stolt över mig själv som har gjort klart ett arbete. 

Imorgon ska vi fira mamma som fyllde år igår. Fick hem fotoboken idag, som vi beställt till henne. Så himla gutt att man fick betala 2 kr för det, och egentligen skulle den kostat ca 400 kr :) Erbjudanden är bra att nappa på! Blir iaf god mat och tårta och familjemys. Love it! :)

Fredag blir det förhoppnings harrys. Klubb 29 är det. Inträdet kostar 29 kr, om man går in innan 23.30. Vin, öl och shots 29 kr vardera och någon mat 29 kr :) inte helt fel. blir nog en hel del folk skulle jag tro. Så jag hoppas att ni följer med nu brudar!

Måste säga ett stort grattis till Felicia som fyllde 18 år igår och tog körkort! :) nu behöver vi inte oroa oss för att vara föra många som vill någonstans iaf. Nu är det väl bara bil som är ett problem.

Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack gummsis! Haha 2 kr bara! Värsta erbjudandet ju! Finns det kvar? Skulle också vilja ha en fotobok ;)

2009-05-21 @ 13:14:37
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Åse

är du medlem på fujidirekt?? det är där jag fått erbjudandet.

2009-05-22 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0