Söndagsångest

2009-05-31 @ 21:30:21

Jahopp, då var ännu en helg överstökad och ångesten kommer krypades som en äcklig spindel...
Jag är trött och vääldigt rädd för morgondagen, känner mig inte förberedd någonstans eftersom jag slängde ihop det jag ska säga, för 5 min sen... + att jag inte har kollat på rättskunskapen något. Bra Cecilia!!
jajja, snart sommarlovis!!

Tävlade lite med pollis idag, fick bara bli en klass för solen höll på att koka både mig och Parvell!
Det gick iaf bra, kunde gått bättre, men jag ska fasen vara nöjd..åh, det har jag alltid så svårt för..
Mamma filmade iaf så ska nog lägga mig och kolla igenom det... hittar alltid massa konstiga specialitéer som man har samlat på sig under åren.. ;)

Japp, guidning imorrn som sagt och vi är pepppepppepp!!! KUUL :D svar: nej!!
I tider som denna känner jag bara att jag vill vara ett år äldre och ta studenten på fredag.. fast innerst inne är det nog bara själva ordet och själva dagen jag vill uppleva..vad händer sen då? inte fasen vet jag... sabbatsår förmodligen.. :)


Nee, nu sitter jag bara här och skriver en massa skit, som vanligt..
Ha de gött gott folk...


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0