tack och lov.

2009-05-28 @ 10:03:34Vi överlevde seminariet Cicci. Det är rena rama miraklet. Du, jag och Bjurris i 90 minuter. Två uppsatser! Det är helt sjukt. Men nu är kursen snart avslutad, skönt. Vid halv 1 gäller det igen, seminarium på psykologin. Fram tills dess ska jag försöka bli klar med uppslagen och ta lite bilder på två huliganer. Efter skolan blir det fireri på hög nivå. Paketen är förberedda och vi är sugna på att få se cissis min när hon öppnar sitt fina paket och Felle också såklart.

Pusshej!

Förresten kan ni som vill se bilderna från mitt fotoprojekt på www.olefors.jimdo.com Om ni inte vill, ja men skit i det då!

/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0