TjabbaTjenaHallå

2009-05-27 @ 14:08:24Sitter i datasalen medan de andra oponerar på uppsatserna..jag får väl ta och göra det på fredag eller något eftersom det som vanligt strular sig när det gäller vissa personer...

Idag ska jag nog inte göra sådär himlans mycket. Kanske ta mig en sväng till skogs :)
och försöka skriva någon lite ynka mening på geografin eftersom jag verkligen borde det!
Gutt med en liten fikastund med alla flickor imorgon eftermiddag, jag hoppas på sol och värme eftersom jag gärna sätter mig med en fet bulle i källängen.. Det låter det :) kanske en parisis?!! ;D

Är det någon mer än jag som känner behovet av att shoppa upp alla få slantar man har.. Min garderob är för fasen tom sedan länge, finns inget plagg som är värt att bära där inne :( bara gammalt skruttigt, men men det är så man får leva om man är en fattig student som försöker leva på 1050 kr/månad och med dessa ynka slantar vill jag även försöka att betala en lite pjuttedel på allt mina pollar kräver.. dem är ju också hungriga lite då och då,,. :) men det är bra det.."lite rund, go och gla är det man ska va"!!! :D

Slänger väl in några bilder för nöjes skull, oftast är dessa lite roligare än texterna...särskilt mina texter eftersom de alltid lyckas bli uppsatslånga..hm, undrar varför...



 
LINNEA  "LELL"                                                  THERESE "THERESE" OCH INA "INA" SOM MODELLAR


PAULINA "PÅOUSIS"


CECILIA "CICKIS"


ÅSE "PÅSE"


FELICIA "FELLE"

TROR DET VAR HELA TJEJLIGAN ;)


ett litet utvik kan vi allt få med också...lilla oscar på bild..oerhört muskulös



PUSSHEJ FRÅN

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA! OSKAR!

2009-05-27 @ 15:35:13
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: linnea

magrutorna ser faktiskt väldigt photoshopade ut.. ? :P haha

2009-05-27 @ 16:06:04
Postat av: Alfred

Ääääääähhh.. Kanske för att dem är det.

2009-05-27 @ 16:34:11
Postat av: Therese

Haha, oscar! Ååh längtar tills imorn! ;D

2009-05-27 @ 18:20:49
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: oscar

är dom ju inte:O

2009-05-27 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0