tur och retur!

2009-05-31 @ 10:31:55Godmorgon!
Jaha, idag är det dags att åka hem, hem till den lilla staden Vimmerby. Det blev ingen shoppingtur för mig i Stockholm. Men då sparar jag ju de pengarna som skulle flödat iallafall.
Nu är det packat och klart, dags att åka!


På bliden: Syster Lina, Pappa Janne, Mormor, Sylvia, Jag Therese, Mamma Anette!
En gammal bild på familjen! det är systerns dator så det är hennes bild
och jag är fullt medveten om att den är suddig.


Jag vill också ge en liten grattis hälsning till min mor!! Har ingen bilden men hon är den bästa morsan man kan ha.... Ibland iallafall ;)

Ha en underbar dag i det soliga och varma vädret!!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0