Fredagskväll

2009-05-22 @ 19:46:11

Ikväll blir det tv-kväll här hemma. Vi har bunkrat upp med godis och ska sätta oss framför Talang och andra halvbra program. Har varit tråkigt väder här i Stockholm idag så vi har åkt på lite biltur. Elias hade nämligen köpt en bil, men inte sagt det till mig. Så när jag kom till centralen i onsdags så blev jag lite förvånad när han stog där brevid golfen. Haha. 

Blev förövrigt lite arg på SJ som vanligt (brukar skicka mordhotande brev till dem ibland) i onsdags. Jag skulle nämligen beställa tågbiljetten till Arlanda som alla andra som ska med till Kos, och då hade biljetten höjts just när jag och Åse skulle beställa våra. SJ såg väl att ni andra hade beställt och tyckte att fem köpta biljetter räckte för att kunna höja priset med 50 spänn. Nä, dåligt.

Imorn ska vi in till stan, tar med mig kameran för att försöka ta lite landskapsbilder, Fotoprojektet ska vara klart på tisdag och jag är inte på långa vägar klar.

Men nu ska vi lägga upp godis och annat i skålar och mysa ner oss i soffan. Hoppas ni som ska på 20-årsfest får en riktigt jävla kul kväll, och ni andra får ha det bra ni också!

Trevlig fredagskväll!

/ Ina♥

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ina, det var dyrare för mig och paulina också tror jag... :( de var en ganska stor höjning tycker ja..

2009-05-23 @ 08:17:38
Postat av: Ina

Så himla dåligt av dem. På bara några timmar från 142 till 195 kr. Aja, såna är SJ, dom går inte att lita på.

2009-05-23 @ 12:58:33
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag klarade mig till det billiga priset :)

2009-05-23 @ 13:06:26
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0