Hallå hallå

2009-05-03 @ 15:24:20

Jahopp, då var det min tur att skriva. Såg att alla ni andra redan gjort det men jag har haft en mört boende hos mig, då är det svårt att hinna med annat. Ina heter jag och är en glad tjej som tycker om mina vänner väldigt mycket. Och så den där mörten såklart. När tillfälle ges så umgås han och jag så att det knakar eftersom att vi bor 30 mil ifrån varandra (ja, en äkta stockholmare) men det funkar bra ändå. Att det är jobbigt ibland är väl självklart men att det är värt det är det inget snack om. Jag tycker faktiskt om min lille mört, väldigt mycket. Förresten heter han Elias.
 Vi startade ju upp bloggen på Valborgsmässoafton och tänkte därför berätta med några ord om min Valborg. Jag hade det skitkul med mina vänner och fint väder var det också. Kunde inte ha haft det bättre :)
Och helgen då? Jag har varit på kosläpp för första gången i mitt liv. Ja, det är faktiskt sant, trots att man kallas för bonde. Sen har vi faktiskt bara umgåtts, fiskat utan napp, hälsat på lamm och ätit godis tills vi fick ont i magen. En perfekt helg.

Några saker att tillägga: Christian gick självmant ut från Robinson, wohoo! Och en till sak, 99 dagar kvar till Kos bruds!

/ Ina♥




Kossorna sprang runt och hoppade av att få komma ut i solen.


Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Så jädra skönt att han fick värsta utskällningen med! Fina bilder!

2009-05-03 @ 16:01:15
Postat av: Ina

Eller hur?? Vi köpte Expressen sen också och han hade typ fått ännu mer straff när han åkte från ön. Alla andra som har åkt ut fick bo på värsta lyxhotellet men han fick dra vid fem på morgonen och flyga hem direkt :D haha! Tack :) Dina var också himla fina, vårkänslor!

2009-05-03 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0