Ah donno

2009-11-01 @ 14:19:50Jag vaknade för en timme sedan. Av att mamma väckte mig. Varför jag sovit så hiskeligt länge vet jag inte, men jag var tydligen oherhört trött av någon anledning. Nu förbereder jag mig mentalt för att kunna försöka skriva ihop mina fem intervjuer till läsbara texter.

Detta 0kommer 0oickjså trolkigen blkiu mer ansträngande än vad 0man 0toir för miutt tangentbord 0är 0väldigt koinstigt oich 0det tar siun 0lkiulla tiud att 0skjriva., 04Ddetta är 0iuget sk4ämt, jag 0vet 0inute 0var alla boikstäver 0oich siuffor kjommer 0iufårn. jag 0tryckjer 0iuallkafal 0inte 0på dem., 0
Någon som kan berätta vad felet är?

Till Sumseven: det verkade inte som att det var allt för många som hade tid eller lust att umgås idag. Jag sitter iallafall här ensam hemma och glor, ifall någon var intresserad. Annars ses vi väl i skolan eller nästa helg.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0