Är jag skyddad från att bli ett svin nu?

2009-11-16 @ 17:22:20Tjenixen!

Nu har även jag vaccinerat mig mot att utvecklas till ett svin, hoppas bara att det hjälper nu och att jag inte får några konstiga komplikationer resten av livet! ;O Som jag sa innan sprutan, hellre att man dör direkt än att man plågs! (läs med bonnig klang) Eller att t.ex. att behöva amputera benet... Paulina har ju fått göra det, får lägga in bild imorgon eller något, men det är iaf jättehemskt!! :( :/
Än så länge har jag bara ont i armen, det räcker för min del!


Helgen har för min del varit underbarfantastiskroligdansigperfekt!! :D
Harrys i fredags och sedan Palladium i lördags, och efter ett besök på Palladium säger jag såhär, Harrys kan slänga sig i väggen! ;P allt kändes så mycket bättre i västervik, speciellt musiken! hihi, dansa och sjunga till gamla goingar tackar väl ingen nej till, hihi. Min lilla Bailando-låt spelades såklart, haha. Skulle gärna visa er ett klipp från mitt uppträdande när jag var sisådär 6 år och sjöng SJÄLV för hela fritids! ;O men det går tyvärr inte.

Nehepp, nu ska jag fortsätta leva på mina ballerina-kex!
Hej svej gott folk






Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Jaa och vi måste ju åka dit igen. Adelinn sa att det var lite folk på palladium i lördags! xD Måste ju vara där när det är mycket folk :O

2009-11-16 @ 19:57:46
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0