Att fortsätta utan sin trognaste vän

2009-11-20 @ 21:49:27

I fem år levde jag innan vi skaffade oss en liten buse som sprang runt och jagade allt som rörde sig. Han åt allt som kom i hans väg och bet sönder det som gick och även det som inte gick. Tills jag blev så stor som för två dagar sedan var han den mest trogna och snälla vän man kan tänka sig. Jag har inte riktigt förstått att det jag skriver nu faktiskt är sant. Han finns inte längre. Borta och kommer aldrig mer tillbaka. 

Ingen att gå ut med om dagarna, ingen som sitter jämte en vid matbordet, ingen som skäller på morgonen när man vaknat, ingen som badar med en på sommaren, ingen som håller en sällskap när ingen annan är hemma, ingen som ligger i soffan och snarkar jättehögt, ingen som äter upp kattmaten, ingen som får ryck och springer 700 varv runt huset, ingen som smiter iväg en hel natt och äter hästbajs, Ingen..

Men jag är väldigt glad för att jag fick växa upp med dig, du var den bästa man kunde tänka sig.
  



/P.

Use to dream of being a millionaire, without a care
but if I'm seeing my dreams and you aren't there
beause it’s over
that just wont be fair, darling.

I'd rather be a poor woman living on the street,
no food to eat
because I don't want no pie if I have to cry
because it's over
when you said goodbye

All at once
I had it all
but it doesn’t mean anything
now that you’re gone




Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Nää va fint Paulina! Jag blev fan tårögd

2009-11-21 @ 11:59:26
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Amanda

svar: haha, jag kommer int epå något bra.. :)

2009-11-21 @ 15:57:14
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: Linnea

påwlinka. nu blir jag gråtfärdig igen. lilla älskade boy.. du glömde att det är ingen som äter era trosor längre!! :) <3

2009-11-21 @ 17:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0