Dansuppvisningsdags!

2009-11-28 @ 13:01:44



Oh kära tid! I morgon gäller det. Mitt huvud är proppat med information och danssteg
av alla dess slag. Hela fyra danser att hålla reda på. Men det ska nog gå bra hoppas jag.
Har precis haft genrep med Basic beats och min och Matildas grupp. Det gick jättebra.
Vid tre ska jag in till stan igen och då är det streetdance f. 17 år som gäller och efter det
Ledardansen, som i år är hur bra som helst! Missa inte denna dansuppvisning säger jag bara!
Den kommer bli superbra. Kostar 20 kr för alla skolungdomar och 40 kr för vuxna och börjar
kl 16.00 men tro mig, det kommer vara fullt redan en timme innan så kom tidigt, om ni
vill ha en sittplats framför allt. Den är i idrottshallen för er som missat det.

För övrigt så måste jag ge Therese väldigt mycket beröm som fixat den väldigt fina
designen på bloggen.Juligare blev den verkligen och det ser jättebra ut! Bra gjort :)

Nu ska jag steka mig en kotlett innan jag hinner kolapsa. Ha en fortsatt bra helg allihopa!


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Det kommer bli kanon! Kameran kommer nog följa med imorgon! :D



Hihi tack för berömet.

2009-11-28 @ 16:05:43
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Therese, åh så fin designen är ... :D

den lilla tomten, de små luvorna på sumseven och snöflingorna, granarna, färgerna. Allt är jättefint :D hihi

2009-11-28 @ 20:54:33
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0