Gott och blandat!

2009-11-07 @ 17:44:52Som Cicci skrev i tidigare inlägg blev det harrys igår! :) bäst att jag lägger ut de få bilder jag har så att alla blir nöjda och glada =)




Idag har jag och Linn bakat lite godismuffins som jag ska ha med mig till skolan på tordag. Har inte smakat dem än men de blev ganska fina i alla fall :)



Ikväll blir det att jobba på pumpen i garderoben. Lite surt när alla andra festar. Det kommer bli sjukt mycket folk och jag vill också festa. Men men. måste ställa upp för laget :)

Ha en bra kväll! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Åse du får lova att hålla ett öga på Nicklas när han är där :)

2009-11-07 @ 18:14:04
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0