Hela världen är så underbar

2009-11-12 @ 22:23:34

Cha,
Just nu sitter jag och skriver om det underbara livet på msn med Therese. Att det är så underbart att sitta klockan 22 på sin födelsedag och veta att man har en ganska lång kväll framför sig, full av plugg. Att det är så underbart att hålla ett tal imorgon i fem minuter om relationer och starka band. Att det är så underbart att träna fotboll, stuka foten och bajsa på sig av smärta. Att det är så underbart att det nästan ett helt dygn kvar tills jag kan slappna av och fira min födelsedag.

Nej men seriöst. Det är underbar att vara arton år, att ha världens bästa vänner, att ha världens bästa familj och att ha världens bästa helg framför sig. Det är samtidigt ganska underbart att kunna få gå i skolan och en chans till en framtid. Det är underbart att jag får spela fotboll hur mycket jag vill, när jag vill. Det är underbart att överhuvudtaget leva. Så nu ska jag lägga på lite mer is på foten, ta en kaka och träna på mitt muntliga framträdande.

Vi ses i dimman ♥

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0