Hellå!

2009-11-12 @ 17:48:57

Heey!

Tänkte bara skriva några rader för att dra mitt strå till stacken, har egentligen inget vettigt att förtälja ...

I alla fall så är det Linneas födelsedag idag. Grattis igen kära du!! och imorgon blir det Party och på lördag tänkte vi faktiskt Parta lite för ovanlighetens skull ... Denna gång på Palladium i Västervik. Första gången för oss alla :D Kul! ;P

Idag har jag en hel del plugg att göra, naturen gnager på mig och jag kan inte påstå att det är så värst behagligt. Bäst att göra honom/henne lite nöjd genom att ge lite uppmärksamhet kanske?

Måste väl också kanske ta och äta lite normal mat snart med, trots att jag är proppans mätt... Idag stod det chokladbollstårta på min och Inas baklista :) Gooott!

Nehepp, tajm att gå!
Hej svej


SLÄNGER VÄL IN NÅGRA BILDER PÅ FÖDELSEDAGSBARNET! :D



Sumsevens egna grillmästare, inte illa ...

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

tack! men dom där bilderna var inte heller speciellt fräscha. haha :) men tanken som räknas, tzetze:)

2009-11-12 @ 17:55:10
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0