Höjden av lathet

2009-11-26 @ 17:05:57

Den här växten har stått på mitt rum väldigt länge. Jag tror den vissnade nån gång i somras, eftersom att jag aldrig vattnade den. Och eftersom jag aldrig riktigt brytt mig om att den ens finns, brydde jag mig inte när den dog heller. Så såhär har den stått på mitt rum i x antal månader, mest för att jag inte orkat lyfta på den och slänga den. Men nu har mamma fått nog och för hennes skull ska jag nu ta bort denna sak från mitt rum och säga farväl för alltid. Det kommer nog bli lite tomt utan den...

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Stackarn. Lever och dör utan att någon egentligen bryr sig.. Hoppas att han får det bättre i det andra livet. Där han får växa vilt på en vacker äng vid havet och det lyser sol varje dag och regnar på nätterna. Han växer upp bredvid en vacker flickblomma och de skaffar barnblommor som sticker upp sina huvuden över hela ängen. Snart är allt fyllt av den döda växtens bebisar. Åh :)

2009-11-26 @ 19:42:05
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Paulina

FYFAN SÅ FIN VÅR BLOGG BLEV THERESE!!!!!! Helt perfekt ju!

2009-11-28 @ 12:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0