Minnen: Nattinnebandyn

2009-11-05 @ 22:08:55Japp! Vi körde så in i. Det var Jag, Cornelia & Linnea. Stackars Åse låg hemma i magsjuka
på sin födelsedag, alltså fredagen den 13e, denna dag. Kan ju inte påstå att vi var bäst,
men vi var nog inte sämst. Eller? hahahaa. Alla är vi vinnare på olika sätt!








Hejjarklacken! Grymt stor.













Tror vi vann en match av fyra? kommer inte ihåg. Men detta kan vara det roligaste som
hände förra vintern förutom Sälen. Inte ofta man skrattar så mkt. Att Connes klubba helt
plötsligt hänger som en annan jag-vet-inte-vad och hon försöker skjuta ändå gjorde INTE
saken bättre. Mycket skratt och en enorm träningsvärk dagen efter var vad vi fick ut av
det hela och det var helt klart värt att förlora med 20-0 mot ett lag!


Nattinnebandy 13e februari 2009, Ett sjukt bra minne :)
Minnen Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, jag va lycklig då... :D

2009-11-05 @ 22:33:41
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Roligt att det inte finns några bilder på mig... Men jag tog alla så. :)

2009-11-06 @ 09:21:45
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0