Palladium

2009-11-15 @ 15:52:11
V
ad finns det att säga? Underbart grymt roligt! Slog det mesta som vi sumsevare varit med om skulle jag tro. Palladium är alltså något att rekommendera. I alla fall om man gillar att dansa till gamla godingar och med många
helt okända människor en hel kväll! Lite tråkigt att man inte kan hänga av sin väska bara. Fick bära omkring på min hela kvällen, med lite hjälp från Linnea. Dessutom fick jag ingen stämpel så när jag gick ut och sedan skulle in igen stod jag där som ett annat fån. Vakterna hade aldrig sett mig förr och trodde absolut inte på att min jacklapp var min, utan någon jag bara hittat. Och att jag stog utan jacka var ju heller ingen bra ursäkt tydligen. När jag tillslut fick komma in avslutade jag min relation med Palladiums vakter för gott med den värsta mördarblicken jag kunde få till. Det kändes bra. För övrigt dansade vi så svetten sprutade åt alla håll fram till kl 03.00. Sedan blev det kebabrulle och taxi hem till Cissis syrra. Sov ganska så gott efter denna kväll vill jag lova.
Trots många små irriterande moment denna kväll så var den till 99,9 % helt fullbordad.


(Fyll gärna på med bilder!)



Kvällen började med förfest hos denna snygging!


Lell, Tzetze, Inka, Thass.


Hon körde och nej, det var verkligen inte en bil.


Förfestfolk


Fanns ett par st vi kände trots allt.


Det var lite koskänsla över stället eftersom man kunde gå tio steg
så var det ett annat dansgolv med annan musik. Det gillar vi!


Sleepytime.


Tack snälla för att jag har världens underbaraste kompisar. vad vore livet utan er?


/Paulina

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

härligt att ni e med!

2009-11-15 @ 17:18:51
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Linnea

bäst. det skulle inte finnas nåt liv utan oss. <3

2009-11-15 @ 18:46:11
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0