Vart ska vi sova inatt?!

2009-11-21 @ 17:21:30Cha. Jag tänkte bara skriva en liten hälsning från Eslöv, Skåne. Jull och jag anlände igår klockan 19. Vi åt lite och sen började festen direkt. Efter att Julia blåst sitt hår ett tag gick vi till Jocke, FN-soldaden. Där var det lite andra människor som jag såklart aldrig sett innan. Men inte fan gjorde det något. Vid 02 nångång åkte vi in till Malmö och gick till nåt ställe. Där dansade vi resten av natten, drack lite och dansade lite till. Helt underbart sjukt kul. Vid 05 var vi hemma och vid 05:02 låg jag sovandes i sängen. Idag har vi varit lite smått trötta, men ändå varit uppe ett tag och kollat på fotboll, lagat mat och ätit. Julia har precis vaknat och snart ska vi dra till hennes kompis. Vad som händer sen vet vi inte riktigt, men det märks ju. Gutt är det iallafall och Skåne är ett underbart ställe, för er som inte visste det.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0