Vilken färg har själen, älskling?

2009-11-16 @ 22:46:06
Detta är min underbara kusin Julia och jag

Hej hej hallå!
Nu tror jag att jag är hyfsat utvilad efter denna sjuka helg med tre födelsedagsfirande på tre dagar. De ena vildare än det andra. Idag var det tänkt att jag skulle få vaccinet mot svininfluensan. Men eftersom att jag är lite allergisk mot nötter och mandel var det tydligen väldigt viktigt att jag ska ta den på vårdcentralen istället för i skolan. Vaccinet verkar innehålla spår av nötter (?) och då var det bäst att vara där ifall jag skulle behöva akut hjälp. Kändes lugnande... Men det ska jag nog överleva. Annars har jag inte åstakommit speciellt mycket idag. Skulle kanske behövt plugga som ett svin, men det har jag icke gjort. Dagen har iallafall avslutats bra med bland annat en beställd tågbiljett till Eslöv. På fredag drar kusinerna Linnea och Julia till Julia och ska göra Malmö stad mycket osäker!! Helt underbart. Som grädde på moset hittade jag en påse med naturgodis i min väska, vilket gjorde mig ännu lite gladare. Jag innbillar mig själv att jag kommer att orka plugga då. Natur till exempel, eller svenska, eller engelska... Det är visst en stressig vecka för medianerna nu! Hela TRE saker. Nästan mer än vad vi haft hitills på hela terminen. Ha! Men nu borde jag nog sluta babbla om fruktansvärt ointressanta saker. Ni får ha det så bra helt enkelt, så hörs vi. Puztl.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0