Redo för fredag

2009-10-01 @ 21:32:12

En bra dag för sport, nöjen, vimmel, kärlek.
Du har rena smörgåsbordet framför dig. En härlig höstfredag.

Mitt horoskop i Aftonbladet idag, inför imorgon. Och eftersom att jag tror stenhårt på astrologi och mitt horoskop stämmer varje dag in i minsta detalj (nästan), har jag inget annat än extremt bra förväntningar på imorgon fredag. Dagen kommer rent fysiskt bestå av skola, exakt likadan dag som idag plus dans. Efter det ska jag hem och äta och sedan blir det fest hos min älskade kallskänks-Linnea. Harrys med club 29, kanske, förhoppningsvis, möjligtvis? En bra dag, kväll, natt, lär det nog iallafall med all säkerhet bli.

Idag har det också hänt lite positiva saker i våra små medialiv! Vår skoltidning Frizon är nominerad till Årets Skoltidskrift 2009! Det betyder att vi åker till Stockholm den 20 oktober. OCH att vi därför flyttar vår praktik, som skulle varit den veckan, och har den vecka 9. Det känns väldigt bra i min själ, för då kan jag vara på nåt ställe som jag faktiskt vill vara på. Det var allt för idag. Hörs, ses, skrivs.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessika

Åh vad roligt!! Nu är det bäst att ni vinner precis som vi gjorde förra året. Heja Frizon :D

2009-10-02 @ 14:14:55
URL: http://jessikahjarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0