Frustration är veckans ord

2009-10-23 @ 16:47:22Denna vecka har varit så otroligt extremt blandad och gått upp och ner som den värsta bergochdalbanan i hela världen, med loopar och hela köret. Ibland har det varit precis som vanligt, med den vanliga lyckan och de vanliga små problemen. Ibland har det hänt helt oväntade saker som får allt att vända. Ibland har jag bara varit allmänt ledsen och tvivlat på allt och alla. Ibland har jag varit lyckligare än vanligt och kännt att det inte finns nåt problem i hela världen. Jag har också haft konstiga känslor, konstig ångest, konstiga drömmar och mycket annat konstigt. Frustrerad har jag nog varit i de flesta tillstånden. På mig själv, på personer som jag tycker om, på personer som jag inte tycker om, på världen, på livet och på allt annat som kan tänkas finnas. Men sådana veckor ska väl också finnas, antar jag.

För övrigt så var det någon som bajsade i vår trappuppgång inatt/imorse. Extremt äckligt men samtidigt väldigt tragiskt. Stackars desperata, nödiga och antagligen toalettlösa människa som måste smyga in i någon annans hem för att skita.

Och imorgon natt åker jag till Barcelona.



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0