Good ol´ times

2009-10-22 @ 19:48:57Jag kikade igenom gamla skivor med bilder på och tänkte dela med mig av några. Enjoy!



Ja, såhär hade Ina och jag förmodligen sett ut om vi hade varit tonåringar på 80-talet. Detta var i nian på avslutningsfotot och jag tycker iallafall att vi var riktigt heta!


Skolavslutningen i åttan, gud var söta och matchade vi var! Nästan hela gänget samlat!



Denna bilden är tagen 2006, under inget speciellt tillfälle, men så himla gullig bild! Jag älskar mina småsyskon!




Jag i Spanien 2006. Very fashion med militärkjol (som jag och Ina köpte likadana i Göteborg) och keps! Lilla Loll satt sött i mitt knä.



Ina när vi var på Öland 2006 (?). Det hände väldigt mycket på den resan och om jag inte minns fel är bilden tagen sista dagen..då jag var depp haha.



Denna bilden har också mycket minne, den där badbollen alltså. Den levde på Öland för er som inte förstår det. Har för mig att vi gav bort  badbollen (som hade något namn jag inte kommer ihåg?) till några snygga musikanter som senare gav den till två störiga tjejer som kastade han jättehårt i marken. Men gud, jag kommer inte ens ihåg att jag kommer ihåg det här?! Haha!





Ina och jag solade, förmodligen i nian innan skolavslutningen. Mysigt!



Hey?! Vem har sagt att jag inte kan vara cool?!. Detta är år 2007, tror jag, och jag har nästan lika kort hår som jag har idag. Familjen var i Öxelösund, en semester som Adrian fortfarande tjatar om, för den var underbar!



Denna bild är också tagen i Öxelösund, jag spelar minigolf om ni inte ser det. Jag har för mig att jag nästan vann över pappa, som alltid vinner, men att jag på grund av nerverna klantade mig på sista banan. Skit!



Tagen i slutet av sommaren 2007. Världens underbaraste lillebror!



Vi åkte till Liseberg sommaren 2007. Kul! Blondiner nästan hela bunten :)



Vi åkte till Lysingsbadet, detta var sommaren 2006. Vi hade bestämt massor som skulle åka innan. men sen på morgonen kom bara Henke och Oskar.



Jag, mina syskon och min kusin Mikaela under vår vistelse hos dom i Spanien 2006. Det som är roligt med den här bilden är att Adina är sur (hon har ett redigt temperament) men precis innan stack hon ner handen i ett hål i "soffan" och där var ett kackerlacksbo med de största kackerlackorna vi någonsin sett! Haha! Roligt!



En av SumSevens tidigare tjejkvällar. Åse hade, förvånat nog (hehe ;)) bestämt att vi skulle ha på oss...damdamdam...tomtemössor! :D




Adina och Mikaela Spanien 2006.





Ina och jag skolavslutningen i nian!



Jag spexade mycket framför kameran förr också..eheh.



I en familjens Bobergs uppblåsbara pool i Spanien.



Familjen Gustafsson!




Söta fina Indiana, jag saknar dig! Nu i veckorna var det precis ett år sedan hon dog och jag saknar henne nästan varje dag, utan att överdriva. När jag börjar tänka på henne känns det som jag ska börja gråta, fortfarande.Trots att det har gått ett år och vi fick nästan 8 fina år med henne.



Jag har också haft en period då jag sönderphotoshoppade bilder!

Felicia




Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh vilka härliga bilder :) men det blir väl ca två år som vi varit vänner..? :p

2009-10-22 @ 20:15:28
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Felle, jättefina och mysiga bilder hörrö! blev jätte sugen på att kolla igenom mina egna gamla bilder :)

2009-10-22 @ 21:16:45
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Två år är det ja.. hehe. Räknade med trean men den har vi ju precis börjat haha.

2009-10-23 @ 14:12:54
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

jo förstår det :p och jag kände mig lite som en jobbigt petig tönt som påpekade det, men ville bara vara säker på att inte jag blivit dum i huvudet och glömt ett år ;) haha

2009-10-23 @ 16:30:01
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0