Guten Morgen

2009-10-04 @ 09:35:51Ja, guten Morgen på er! :)
Klockan är 08.48 och här sitter jag pigg som en nötkärna såhär på söndagsmorgonen ... eller ja, ganska pigg iallafall!

Jag har en känsla i kroppen som säger att jag kommer ha en del att göra idag, måste bland annat knåpa ihop lite kläder till fotot på tisdag, Therese är du reddysteddy? ;D

Dessutom tänkte jag styra kosan mot hultsfred och gosa lite med Bebbchen.

... och sedan vet jag inte mer, två saker, inte alls mycket?! och speciellt inte om jag faktiskt tar tag i mig själv och börjar dagen nu, istället för att göra det jag nyss tänkte att jag skulle göra, gå och lägga mig en stund igen ;o

Väldigt skönt att inte behöva skriva som Åse där man säger att man måste plugga på en söndag, det slipper jag idag :D och förra söndagen, och söndagen innan det ... :D Härligt!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lilla gosemosen, tro för guds skulle inte att jag har glömt bort dig, det kommer jag aldrig att göra!
Vem kan glömma den sötaste, snällaste, gosigaste kissemissen i världen!





 











Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hög tjutfaktor på bilderna. <3 klart du inte glömmer dom.

2009-10-04 @ 15:59:50
Postat av: Linnea

Åh, vilka underbara bilder tzetze <3

2009-10-05 @ 20:17:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0