Harrys och klubb 29!

2009-10-31 @ 16:08:15Igår blev det party party. Vi började förfesten i Tuna. Eller vi trodde åtminstone att det skulle vara massor av folk där som bastade och drack. När vi kom dit drog alla utom jag, Paulina, Gunte, John, Ludde och Jakob. Vi bastade och fixade i ordning oss. Det var en annorlunda men riktigt trevlig förfest trots allt. Sen bar det av till Harrys för lite dance. Jag har en sjukt roligt kväll! Roligast på mycket mycket länge tror jag. Mina fötter mår dock mindre bra idag :/ Har inte så mycke bilder från igår.


Det var tydligen utklädnad som gällde på harrys.. Där var det några bönder från Locknevi :D


Partyparty! :D


Min stackars fötter :P Inte skönt kan jag lova. Kunde knappast stå i slutet igår. När man har högklackat en hel kväll kan det sluta så här.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0