Konstigt samtal

2009-10-12 @ 17:12:29Min pojkvän är rörmokare, vilket ni kanske vet. Men livet som röris handlar inte bara om bajs och att rensa golvbrunnar fulla med hår, utan ibland får de vara på lite glammigare jobb. Han ringde till mig nyss och sa; "Slå på "Förkväll" på TV4. Ser du kranen? Den har jag installerat." Detta säger han mycket stolt och jag svarar "Jaha?" Och undrar om detta var enda orsaken till att han ringde. "Jag skulle bara säga det..." säger han och lägger på. Tydligen var det så.
Jag förstår honom. Om man jobbar med bajs hela dagarna så uppskattar man nog de minsta sakerna.
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh. vad roligt för lilla elias :) hahahha

2009-10-12 @ 17:49:27
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Påwlinka

haha :D så himla rolig.

2009-10-12 @ 20:07:15
Postat av: Rikard

Haha klock rent!

2009-10-12 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0