Skulle bara säga det

2009-10-17 @ 10:48:48Okej, det kändes som att det var dags att uppdatera, då det tydligen inte hänt nåt alls sedan Paulinas lilla frieri. Men som ni kanske förstått av det har vi tänkt att bosätta oss i Norge om cirka ett år, för att jobba och tjäna väldigt mycket pengar. Men innan dess ska vi väl leva vårt nuvarande liv. Igår bestod det av en stor desperation efter något att göra. Sedan kom vi på att vi egentligen inte behövde nåt mer än lite choklad, en soffa och en tv. Så där låg vi, Paulina och Linnea och halvsov till Idol, innan vi kuddsnackade lite och sedan sov som två små stockar. Det var en mycket bra fredagkväll. Vi kom också fram till att nästa gång jag festar är jag 18 år, att alla killar är grisar, man vet bara inte riktigt vart och att vi ikväll förmodligen anordnar filmkväll hos mig.

Det var väl det jag hade att säga. Nu ska jag åka till Västervik med mamma. Jag ska köra och hålla henne sällskap i affärerna. Vi ses och hörs, alla dudes.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0