Till slut handlar det ändå om kärlek

2009-10-04 @ 16:14:17Cissi, fy vad jag började gråta när jag läste ditt inlägg. Sitter fortfarande och tjuter! Lille kissen och stor kissen har det jättebra i himmelen nu iaf, trots att de hade det hos er också. Men oroa dig inte :) Ibland är världen så otroligt orättvis, speciellt mot dig den senaste tiden. Men det vänder ju alltid någongång. Nu ska jag försöka sluta gråta och skriva det jag från början skulle berätta om..

Jag blev nog extra känslig precis innan jag satte mig här. Jason var den vackraste, underbaraste och bästa lille killen någonsin. Pappa fick två getingstick på benet och skrek till lite. Jason, som innan varit sur och gnällig, hoppade ner ifrån pappas knä och småsprang in på toan för att hämta papper (Inte för att det hjälper, men ändå!) och höll det på getingsticket. Sen sa han: -De ajaj. Eftersom han har egna erfarenheter av just getingstick. Det är vad jag kallar kärlek <3






Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0