Algot?

2009-09-04 @ 16:00:36
Ska han heta Algot? Svar: Ja förmodligen, eftersom jag tycker det namnet är perfekt för honom! :)

Som jag inte sagt, men tänker säga nu, jag har blivit kattägare för andra gången, eller ja, sist vi fick katt var jag sisådär 2 månader gammal ;O

Tänkte bjuda på någon liten bild, dock inte de bästa i denna värld, men det kommer fler jag lovar er, varesig ni vill det eller inte ;)


Och jag kan ju bara säga såhär, Theo har ingått i en mamma-/papparoll och han gör det verkligen bra så Algot tror att han bör snutta från Theos eh ja, privata ägodelar ;O 

och jag kan ju säga såhär också han är lika liten som en sån där låtsaskatt som burrar ihop sig i en korg, om ni fattar vilka jag menar, aja skitsamma här kommer han! :)




Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

mycket tzöt! :D

2009-09-04 @ 16:04:45
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Jani

Jisses, snacka om att vara en exakt kopia av min katt. Haha! :)

2009-09-06 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0