Back to Bloggen

2009-09-28 @ 18:06:09

Hej!

Kommer ni ihåg mig, Ina? Kan knappast tro det. Var himla länge sedan jag skrev i bloggen nu och jag ber om ursäkt för det. Har helt enkelt inte haft något att skriva, inte för att jag har det nu heller men jag känner mig lite tvungen.

Sitter här med en godispåse framför mig och tänkte fortsätta så resten av kvällen. Mamma ska iväg på jobb och pappa har nån "tjej-kväll" på jobbet. Haha kommer ihåg när jag var med på en av de kvällarna när jag var liten, det var grejer det. Benny som vann Farmen var där? Kommer ni ihåg Farmen?

Påwlinka nämnde ju Studentkryssningen och jag är sjukt sugen! Tror det kommer bli jättekul, särskilt om hela klassen hänger på!

Imorn har vi bara en lektion som vanligt på tisdagar, Fotografisk bild. Vi ska börja med ett nytt projekt, nämligen ett reklamprojekt och jag funderar på att göra ett fint modereportage! Ska titta lite i tidningar ikväll så jag får lite inspiration.

På tal om annat, nån som har tips på varma men ändå snygga vinterjackor? Vart finns dom?


Ha en bra kväll och ta vara på er ♥

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det finns en jättefin jacka på bikbok typ rock/kappa-aktigt för runt 600-700 kronor tror jag! Den är grå och lite rutig om jag inte minns fel :)

2009-09-28 @ 18:35:22
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ja den kvällen va kul :) tittade på grabben i graven brevid om o om igen :) o så fick vi "farmen-Bennys" autograf :)

2009-09-28 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0