Berg av böcker, papper och sånt där skoltrams..

2009-09-20 @ 19:08:49Skolan har dragit igång sen fyra veckor tillbaka och mina läxor byggs på hög. Jag har fortfarande inte vant mig vid att allvaret i skolvärlden har dragit igång än. Tidiga kvällar och tidiga mornar har jag glömt existerade och läxorna behöver vi inte prata om. De ligger där och blir bara fler och fler. Dags att börja ta tag i det här och vända på trenden, nu! Men det är inte lätt när vädret är så skönt och man vill göra allt annat än att plugga. Jag vill vara ute, träffa mina vänner, umgås med min familj och mysa med min pojkvän!

Igår åkte jag just för lite pojkväns-mys och det blev tacos och tv-tittande. Vad mer begär man inte av en lördagkväll. Det var helt klart underbart och vi vaknade till strålande väder och var ute ända tills han skulle iväg och spela fotboll. Då åkte jag hem och har nu stirrat på mina skolböcker sen dess. Det går extremt sakta framåt.


På bilden Nicklas och Shadow (hunden)
Foto: Therese

Hoppas ni också haft en kanonhelg!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0