Bra program på tv:n idag! :)

2009-09-08 @ 16:40:45Har haft en lektion idag. Naturkunskap som började vid tjugo över två. Det var väldigt skönt kan jag lova. Sov till halv ett :)

Åh jag vill också ha en sån lista med saker som händer. Men jag har ingenting planerat :( Får väl ta tag i det och planera in lite. Jag vill ha saker att se fram emot så att skolan blir betydligt lättare och så att den tråkiga hösten blir roligare.

Ikväll blir det fotbollsträning om jag kan röra på mig. Har sjukt mycket träningsvärk idag. Sen blir det idol och andra avenyn. Happy :) Det är wipeout med, men det är samtidigt som idol så jag får prioritera.

Ses fram emot att läsa Ciccis inlägg om fredagen på Kos. Hoppas att den kommen snart :)

Jag tycker att en tävling låter superbra Therese :)

 / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0