Jag får liksom ingen ordning

2009-09-02 @ 09:16:20

Nu är det exakt en vecka sen vi kom hem från Kos flickor! Exakt exakt exakt! Det känns som en evighet sen. Men jag tycker i alla fall att vi ska börja lägga upp varsitt inlägg nu. Tyvärr kan jag inte börja eftersom Linnea har mitt USB med bilderna på. Men om någon börjar så fyller vi på och så får vi (Therese, som kan) göra en ny kategori också, som vi sa. Resor eller något? Om ni inte kommer ihåg alla dagar så kan ni säga till för jag har ju det nerskrivet ;) haha tönt som jag är.

Idag är vi medianer lediga! Vårt schema är gaaaanska så underbart i år. Tack Viktoria för det! Slutar sent en dag bara. Igår kom jag hem kl 12.45 och så tidigt har jag nog inte varit hemma sen 4:an kanske. Min dag blev därimot ganska meningslös. Somnade 12.49 och vaknade igen vid 17.30 någongång. Men sova behövs det mer av. Vet inte riktigt om jag är helt återställd efter Kos än. Verkar inte som det eftersom min förskyldning nu är på sin topp. Någon läkartid får jag inte förrän 24 september heller. Är det Sverige vi bor i väl? Eller Afghanistan?

Danslektionen i måndags gick superbra! 24 söta små tjejer och en liten söt kille var uppskrivna på listan. Matilda och jag klarade oss mycket bra måste jag säga. Kom inte så långt på själv dansen kanske, men vi körde stenhård uppvärmning så till och med vi två blev trötta och lite diagonaler osv.

Jaha. Ledig idag. Ska antagligen träffa SurFredrik senare när han slutat. Han var inte så glad när jag inte var med han och tjejerna i fredags, men vill han träffa en sjukling så ska han väl få göra det. Det finns baciller kvar så jag kan ge dig förskyldning också.



Ett måste att lägga upp den här bilden från festivalen. Fredrik försöker här förklara för mig att man inte
kan brottas med Linnea mitt i publiken på Mando Diao eftersom de kan bli arga. Och han hade ju faktiskt
rätt. 

Nu ska jag kolla på lite youtubeklipp och njuta av att ha tillgång till internet här hemma hos mor.
Ha en fortsatt bra dag så hoppas jag att ni snart får se lite av vår Kosresa i bilder och text.

/Paulina.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

fuck fredrik och publiken på mando diao. det är roligt att brottas och det är det enda som spelar nån roll :D

2009-09-02 @ 17:45:56
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0