Detta har hänt

2009-09-26 @ 19:33:20Just nu sitter jag hemma och käkar tortelini och dricker mjölk. Paulina och Kenny kommer och hämtar mig såsmåningom, för att vi sedan ska återvända till The house of Påwlinka. Där vet jag inte vad som händer, men troligtvis inte för mycket. Idag har jag spelat match, mot Rödlse, vilket innebar att jag sprang efter en 42-årig före detta polsk landslagsspelare i 90 minuter och hindrade henne från att göra mål. Det var jobbigt och efteråt dog jag lite. Sedan levde jag lite till och kollade på när herrlaget gick upp i division 2. Efter det tränade jag tydligen. Årets lugnaste träning som tur var, eftersom att jag var så trött att jag knappt orkade stå på mina ben. Imorgon ska jag vara med a-laget och vi ska stanna kvar i division 2.


Påwlinka


Hade ingen bild på Kenny på den här datorn. Men ja, Kenny Starfighter... same shit!

Kiss & Bajs.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Påwlinka

haha! Väldigt originellt inlägg må jag säga. Kenny starfighter också ;) yeah

2009-09-27 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0