Lagfest+pumpen

2009-09-27 @ 17:54:09Gårdagen blev grymt lyckad. Lagfesten, som också var en avslutning, började klockan fyra på restaurang och pizzerian Wasa i Södra Vi. Trots att vi hade beställt vilken mat vi skulle ha, flera dagar innan tog det en hiskelig tid för oss att få vår mat. Vi fick maten runt halv sex tror jag. Men maten var grymt god och det var trevligt det. Det var sjukt mycket folk som åt på pizza i Södra Vi igår i alla fall. Hela tiden var det folk som kom och hämtade pizza eller åt där, så de hade en hel del att göra. Det blev en och en annan slant i kassan för dem.

När vi ätit klart gick vi ned till pumpen för att ta stämpel. Eftersom vi hade lagfest fick vi inträdet gratis vilket var gutt. Vi drog sedan vidare till Magda för förfest. Jag höll igång hela kvällen och dansade från att vi kom till att vi gick. Jag var sjukt pepp och kanske inte helt nykter.

Hemma hos Magda var det jätteroligt tyckte jag. Synd att vi inte haft någon lagfest innan i år tycker jag för vi är ett härligt gäng. Vi gick till pumpen runt halv elva och redan då var det MASSOR av folk. Det var väldigt mycket lag där. Vimmerbyherrarna gick runt med guldhattar på huvudena eftersom de vunnit serien, Kisas damlag var där, Gullringens herrlag, VH var där och några i Johans innebandylag tror jag. Det var riktigt mycket folk och stämningen var på topp. På pumpen träffade jag inte så många i mitt lag, vet inte vart alla tog vägen. Men jag och Louise hade det riktigt roligt i alla fall.


Födelsedagsbarnet









Sista bilden är från pumpen. Det enda jag hade det ifrån också. Bilden är det spelare från Gullringensherrlag och så jag och Louise från damlaget. Pratade spanska med brasilianarna tror jag. De förstod faktiskt lite av det jag sa.

Hade en grymt roligt kväll. Börjar faktiskt gilla pumpen mer och mer för varje gång.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken fin klänning din syster hade! Du var också jättefin, speciellt tightsen!

2009-09-27 @ 18:49:40
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Sarah,,

Tack Åse för den fina bilden på mig :/,, he*

2009-09-29 @ 07:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0