Dumma hosta, försvinn!

2009-09-02 @ 16:02:30Dagen har bestått av tre timmar samhäll med Tobbe. Fast jag är lite förvånad över att det gick så snabbt. Kanske överlever trots allt. Min schema kommer antagligen att ändras till det sämre. Om det blir som min spanska lärare sa kommer jag inte att sluta tidigt något dag varannan vecka (om vi har PA på torsdagar). Hoppas att det inte blir så för då kommer jag spy på skolan.


Ha förövrigt inte så mycket att berätta. Min hosta vill inte försvinna. Har legat vaken hela natten och hostat. Det var hemskt. Är det svininfluensan? Jag blir lite oroligt. Alla verkar vara sjuka nu. Igår hade det tydligen bara varit fem stycken från mitt fotbollslag och tränat.


Tänkte på det vi pratat om att alla ska skriva om var sin dag om resan. Ska vi göra det i ordning så det blir rätt? I sånna fall måste någon skriva om tisdagen innan jag skriver om onsdagen.



/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Men visst känns det som alla blir sjuka när skolan börjar och så har det ju nästan alltid varit:P

2009-09-02 @ 16:11:12
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

vem skulle skriva om tisdagen då? :P

2009-09-02 @ 17:44:13
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tycker att i rätt ordning blir bäst. Jag hade iallafall lördagen, men var det inte Therese som hade tisdagen?

2009-09-02 @ 20:15:33
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0