En fredag på KOS!!

2009-09-10 @ 19:50:55

Äntligen har jag fixat in bilder på denna dator så nu hade jag tänkt knåpa ihop en liten fredagsberättelse från Kos!

Sega och trötta efter torsdagens buserier fick vi ändå ta och pallra oss upp tidigt på fredagsmorgonen för att åka badbåt, med häftiga waterslides och go musik :P








Vi stannade först på Kalymnos och där fick vi besöka ett oerhört intressant place, nämligen en svampfabrik ;) uuh, väldigt skoj... 

Två sumsevare har iallafall förmågan att kunna posa med en liten sponge :P




... och Ina posar på sitt lilla vis
Heeeiij!




Räddningen mitt i hettan! Vi åkte de berömda waterslidesen ner i vattnet (tyvärr finns inget bildbevis på detta, men iallafall) och så hoppade vi förstås, och här är Påwlinka in action!





Självklart blev det lite dans på hemvägen och vi var ju inte sena att hänga på kan jag ju lova ;)




Hela gänget!




And now it´s partytajm!!


Linnea is telling us a little, funny (?) story!




Kul?!




Sumseven tillsammans med sin trogna servitör!!













Resa i Världen Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha apelsinerna!!

2009-09-10 @ 19:54:28
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

hahaha, älskar bilden på dig där cicci, när du skrattar. så jävla underbar! :D

2009-09-11 @ 14:31:55
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0