Goder Afton!

2009-09-30 @ 19:56:46God Kväll på er alla, nu är det återigen Tzetze som sitter här och knapprar :) Såg att Felle hade spått sumsevens framtid och det var väldigt kul att läsa måste jag säga, mycket fint hörrö! Tänka sig att det var lilla jag som till slut skulle få Nisse ... och leva på Kos dessutom :P Iallafall så har jag inte gjort så väldans mycket idag på den lediga dagen, tog mig en lång sovis och så har jag fixat och trixat lite bland mina pollestuffs, behövdes! Dessutom kom mina små medianer hit med en godispåse, sådär lite spontant ;) Tack kära vänner! :D mycket mysigt, även om man bara sitter och glor på Kos-bilder/videosar för 100:e gången ;D
--------------------------------------------
Morgen gehen wir wider zu Schule, Toll!!! :D
och morgonen börjar med .... tro det eller ej ... TYSKA :D :D
Åh, jag längtar, måste nästan vara höjdpunkten, särskilt när man har med sig sin tyskabok hem och har pluggat järnet på läxan!
vad halvhatiskt och tråkigt den där lilla texten blev nu märkte jag, aja, den handlar om tyska iallafall!
--------------------------------------------
MEDDELANDE TILL SUMSEVEN, ELLER JA, EN FÖRFRÅGNING:

ÄR DET NÅGON MER ÄN JAG SOM ÄR VÄLDIGT SUGEN PÅ LITE HÅLLIGÅNG, KANSKE TILL HELGEN ELLER NÅGOT? ETT HEMMAPARTAJ?! :) VORE VÄLDIGT LATTJO TYCKER IALLAFALL JAG :D


Ha en trevlig kväll kära bekanta och obekanta! :)
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0