Hemmakväll med familjen

2009-09-25 @ 15:52:08Trots att jag enbart gått tre hela dagar i skolan känner jag mig helt utmattad. Jag vet inte om det beror på att det är den deppiga årstiden höst eller att jag fortfarande har en förkylning i kroppen. Däremot är det väldigt vackert med alla fina färger på träden. Men alltid på hösten blir man lite deprimerad och har ingen energi. Det är en mörk och tråkig årtid.

Det ska faktiskt bli skönt med en hemmakväll idag. Min lillasyster Linn fyller 16 år imorgon, så vi ska fira henne idag eftersom vi inte kan göra det imorgon. My åker till Stockholm och spelar pingis och jag och linn ska äta middag med fotbollslaget och sen ha lagfest. På kvällen blir det pumpen, så vi får hoppas på mycket folk! :)

Vi ska äta god mat idag och efterrätt sen blir det väl en myskväll framför tv:n med godis och så.

/ Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0